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19
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(
2025-01-07
04:05 集計
)
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説明
AA1256185X-20230228-004
pdf
792 KB
16
論文情報
タイトル
How Might Specific Language Impairment (SLI) and Sensorineural Hearing Loss (SNH) Shape Children's Learning to Read and Spell?
タイトル(別表記)
トクイテキ ゲンゴ ハッタツ ショウガイ SLI ト カンオンセイ ナンチョウ SNH ガ コドモ ノ ヨミカキ ノ ガクシュウ ニ アタエル エイキョウ
特異的言語発達障害(SLI)と感音性難聴(SNH)が子どもの読み書きの学習に与える影響
著者名
著者/ヨミ/別表記
OMOTE, Akihiro
オモテ, アキヒロ
表, 昭浩
主題
specific language impairment (SLI)
developmental disorders
sensorineural hearing loss (SNH)
reading and spelling in childhood
抄録・概要
This essay aims to compare specific language impairment (SLI) and sensorineural hearing loss (SNH), and to identify how these developmental disorders might shape children's learning to read and spell, which will, in turn, shed light upon a satisfactory understanding of how these skills typically develop in childhood or later (Hulme & Snowling, 2009).
掲載誌名
大東文化大学紀要. 自然科学
NCID
AA1256185X
ISSN
09122346
巻
61
開始ページ
23
終了ページ
34
刊行年月日
2023-02-28
言語
英語
資料種別(NII)
紀要論文
コンテンツの種類
紀要論文
著者版フラグ
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